Ne pare rau ca doresti sa returnezi un produs achizitionat de pe site-ul nostru. Vrem sa stii ca acest lucru este posibil in maxim 30 zile calendaristice de la primirea coletului.
Procedura de returnare este foarte simpla. Te rugam sa ai in vedere ca NU putem prelua cereri de returnare telefonic si este OBLIGATORIU sa urmezi acest pas in scris. Astfel nu vor exista nelamuriri din partea niciuneia dintre partile implicate si transparenta este la cele mai inalte cote.
Primul pas este sa ne trimiti un e-mail la adresa: contact@homebox.ro, in care sa ne comunici numele si motivul returului. Sau daca iti este mai usor, ne poti scrie pe Whatsapp la numarul: +40771016007.
Pasul doi este sa ne trimiti produsul la adresa: str. Republicii, nr. 60b, Onesti, Bacau.
Conform prevederilor legale in vigoare, cheltuielile de returnare cad in sarcina clientului, exceptie facand cazurile in care produsul prezinta defect.
Ce produs poti returna? Poti returna orice produs nu iti place/nu iti vine etc, dar DOAR in starea initiala in care l-ai primit. Produsele uzate, ce prezinta urme de spalare/purtare/pete/parfum etc, NU SUNT ACCEPTATE PENTRU RETURNARE si vor fi retrimise clientului, achitand din nou taxele de transport.
Te rugam sa ambalezi responsabil produsul primit, pentru a te asigura ca va ajunge la noi in aceleasi conditii in care a ajuns si la tine. Sa ai in vedere ca orice prejudiciu adus produsului returnat, va fi scazut din valoarea de ramburs pentru a acoperi eventualele pierderi.
Dupa ambalare
ATENTIE! In colet te rugam sa atasezi un biletel pe care sa notezi numele si contul IBAN in care doresti sa se faca plata.
Rambursarea banilor se face in contul IBAN desemnat de catre tine, in maxim 14 zile de la receptionarea produselor returnate. Facem eforturi considerabile si de cele mai multe ori reusim sa facem transferul in aceeasi zi. In cazul in care observi ca se aproprie terminarea acestui interval si banii nu apar inca in contul desemnat, te rugam sa ne contactezi si te vom informa cu drag asupra statusului returului tau.
NU se accepta sub nicio forma colete retur cu RAMBURS! Acestea vor fi refuzate deoarece trebuie sa desfacem coletele si sa verificam produsele inainte sa rambursam banii, iar acest lucru NU este posibil cu optiunea de ramburs.
Daca ai si alte nelamuriri, te rugam sa nu eziti sa ne contactezi folosind metodele de contact disponibile pe site.